Proč tloustneme, i když se nám zdá, že se snažíme?

​Téma, do kterého se teď hodláme pustit, je velmi obsáhlé, ale pokud budete mít dostatek informací z různých zdrojů, tak vám budou jednotlivé dílky zdravého životního stylu do sebe skvěle zapadat.
 
Proč tedy přibíráme, i když máme pocit, že vše děláme správně? Hubnutí je komplexní proces a mohou ho ovlivňovat různé faktory od stravovacích, přes pohybové po stresové. My se vám budeme snažit přiblížit nejčastější chyby, které začátečníci při snaze zhubnout dělají.
Vydáno 18.02.2020, přečteno: 577x
Autor: DIETAVKRABIČCE.CZ
 
 
  1. Tekuté kalorie
 
Ranní káva s cukrem, ochucená minerálka, sklenice multivitaminového džusu a večer ještě alkoholický koktejl s přáteli. Jedna sklenice slazeného nápoje může vypadat docela nevinně, ale pokud se zamyslíte nad celodenním příjmem, uvědomíte si, že místo domnělé jedné sklenice jste jich vypili alespoň pět. Při takovém množství cukrů, které do sebe dostanete v tekuté formě se rázem váš denní příjem zvýší o stovky kalorií. Dávejte si pozor na to, co pijete a vyplňte svůj pitný režim převážně vodou a neslazenými čaji.
 
 
  1. Zpracované potraviny
 
Dnešní hektická doba nás nutí dělat úspornější opatření, a to se týká i jídla. V přestávce mezi důležitými meetingy si zalijeme hrneček s instantní polévkou, nebo si uvaříme bleskurychlé kuře na paprice, které drůbež nevidělo ani z jedoucího vlaku.  V lepším případě si skočíme na rychlou minutku do nedaleké restaurace, která se osmahla na notné dávce oleje pro větší „šťavnatost“. Myslíte, že má vaše jídlo má dostatek čerstvých surovin jako je zelenina, ovoce, maso a bylinky? Látky obsažené v čerstvých potravinách nakopnou naše zažívání, prospějí vašemu zdraví, zasytí vás a začnete se cítím mnohem lépe.
 
  1. Nedostatek spánku a stres
 
Spánek je pro naše tělo mimořádně důležitý a měli bychom si ho bohatě dopřát každý den, protože jedině odpočinuté tělo dokáže odvádět ty pravé výkony. Mějte pravidelný denní rytmus, choďte spát ve stejnou hodinu a nezatěžujte své oči sledováním sociálních sítí těsně před spaním. Po probuzení se protáhněte, opláchněte si obličej a vypijte sklenici vody. Po práci se věnujte sportu nebo setkávání s přáteli, které pozitivně ovlivní váš stav duše.
 
  1. Sedavý způsob života
 
Jsou bohužel povolání, jejíž hlavní náplní je sedět celých osm hodin na kancelářské židli. Tuto nečinnost musíme kompenzovat přirozeným i aktivním pohybem. Choďte do práce pěšky nebo na kole, vyběhněte schody, dojděte si na oběd po svých nebo si udělejte procházku v parku. Víkend travte aktivně, výborné jsou túry, cyklistika, plavání, běh, procházky se psem a ostatní aktivity, které zvednou vaši tepovku nad průměrné hodnoty. Nebojte se ani posilovny, protože zpevněné tělo bude poskytovat lepší oporu vaší páteři a budete mít mnohem lepší celkovou kondici.
 
Pokud chcete poradit, jak správně nastartovat zdravý životní styl a udělat rok vpřed, stačí nás kontaktovat na našich webových stránkách.
 
 
 

Osobní odběr: Praha, Praha – východ, Praha – západ

Kontaktní formulář

Chcete-li si domluvit konzultaci s naší výživovou poradkyní, která Vám doporučí pro Vás vhodný stravovací program, neváhejte nás kontaktovat.

Napište nám

Denní menu již od 269,-Kč*

V ceně je zahrnuto 5 chutných jídel na celý den

  • Snídaně
  • Svačina
  • Oběd
  • Odpolední svačina
  • Večeře
Více info

Staňte se klientem

Chcete zhubnout nebo jen jíst zdravě s naší krabičkovou dietou? A to vše bez stresu ještě si pochutnat?

Více info