Obecné

Při objednávce Dietavkrabicce.cz obdržím vždy 5 jídel najednou?

Ano, na každý den budete mít připravenu čerstvou, chutnou a vyváženou stravu na celý den. Obdržíte tašku s 5ti jídly: snídaní, dopolední svačinou, obědem, odpolední svačinou a večeří. Nemusíte se tedy o nic starat. Na vás zbyde jen to jediné - pochutnat si na našich krabičkách.

Jakým způsobem probíhá platba za krabičkovou dietu?

Naši krabičkovou dietu můžete platit převodem na účet na základě zaslané faktury emailem po provedení objednávky nebo dietu zaplatit hotově/stravenkami na adrese: SUN ANGEL, I.P.Pavlova 1785/3 , 120 00, Praha 2. Pokladní hodiny: PO-PÁ 8:00 – 22:00, SO-NE 12:00 – 22:00.

Jaký je rozdíl v jídlech u programů „HUBNU“ a ŽIJU ZDRAVĚ“?

Jídelníčky programů „HUBNU“ a ŽIJU ZDRAVĚ“ jsou úplně stejné. Tyto programy se liší pouze velikostí porcí.

Mohu si objednat pouze obědy a večeře?

Objednávka pouze některých složek z našeho kompletního denního menu není bohužel možná. Je třeba objednat si vždy kompletní denní menu Dietavkrabicce.cz

Je možné odebírat krabičkovou dietu na více dní dopředu?

Naše společnost Dietavkrabicce.cz připravuje jídla každý den čerstvá. Pokud byste měla zájem odebírat jídla např. na 2 dny dopředu je to možné pouze za předpokladu, že Vám nebude vadit konzumovat vždy dva dny za sebou stejná jídla.

Je vhodná dieta v krabičce i pro těhotné?

Ano, naše Dietavkrabicce.cz je vhodná pro těhotné i kojící ženy. Před volbou konkrétního programu ale doporučujeme návštěvu u našeho výživového poradce, který Vám pomůže zvolit vhodný program přímo pro vás.

Kolik kg mohu zhubnout pomocí diety v krabičce?

Pomocí naší krabičkové diety můžete zhubnout 5 – 7kg za měsíc. Váhový úbytek je samozřejmě u každého klienta individuální a záleží na mnoha faktorech jako např. pohybová aktivita, druh zaměstnání, metabolická aktivita, atd.

Je možné platit stravenkami na odběrném místě při odběru krabičkové diety?

Platbu stravenkami za naši krabičkovou dietu lze provádět pouze na adrese: SUN ANGEL, I.P.Pavlova 1785/3 , 120 00, Praha 2. Pokladní hodiny: PO-PÁ 8:00 – 22:00, SO-NE 12:00 – 22:00. Platba přímo na odběrném místě není možná.

Je možné kombinovat různá odběrná místa v zaplaceném programu?

Kombinace odběrných míst je samozřejmě možná. Pokud víte již při objednávce, že v některé dny si budete chtít krabičky vyzvedávat na jiném odběrném místě, než které máte v objednávce primárně zvolené, můžete tuto informaci uvést do poznámky v objednávkovém formuláři. Pokud se rozhodnete během vašeho programu změnit odběrné místo na některý den, stačí tuto skutečnost nahlásit telefonicky, emailem či změnu provést ve vašem klientském účtu. Změny je třeba provádět min. 2 pracovní dny předem.

Je možné zaplacený program v nějakých dnech přerušit?

Váš program můžete kdykoli a na jakékoli období přerušit. Pokud se rozhodnete během vašeho programu některý den zrušit, stačí tuto skutečnost nahlásit telefonicky, emailem či změnu provést ve vašem klientském účtu. Změny je třeba provádět min. 2 pracovní dny předem.

Jak dopředu musím nahlásit změnu?

Veškeré změny v programu Dietavkrabicce.cz je třeba provádět min. 3 pracovní dny předem.

Je možné již zaplacený program zrušit?

Pokud Vám objednaný program u Dietavkrabicce.cz nevyhovuje nebo si jej přejete z jakéhokoli důvodu zrušit, je třeba tuto skutečnost nahlásit telefonicky či emailem. Na základě Vaší žádosti Vám program zrušíme do 3 pracovních dnů od nahlášení, zašleme Vám dobropis na nevyčerpané dny diety v krabičce a následně Vám budou zaslány peníze zpět na účet.

K čemu je dobrý můj klientský účet?

Ve vašem klientském účtu můžete spravovat váš objednaný program. Můžete zde provádět např. tyto změny: změna odběrného místa, změna času doručení, zrušení zvoleného dne + nahrazení zrušeného dne na jiný den, atd.

Když budu odebírat krabičky na odběrném místě každý den jinak (jeden den ráno a jiný zase den předem večer) je nutné dopředu nahlašovat čas odběru?

Čas odběru vaší krabičkové diety nemusíte nahlašovat. Záleží pouze na vás, zda si krabičky vyzvednete den předem večer nebo v aktuální den ráno. Krabičková dieta je na odběrném místě připravena vždy den předem večer.

Jakým způsobem se prokáži na odběrném místě při vyzvednutí svých krabiček?

Při vyzvednutí vašich krabiček se prokazujete pouze nahlášením vašeho jména, na které byla provedena objednávka.

Na jaký stupeň mám ohřívat jídlo v mikrovlnné troubě?

Vzhledem k tomu, že každý klient disponuje jinou mikrovlnnou troubou s jiným výkonem a dalšími parametry, není možné stanovit obecný stupeň ohřevu krabičkové diety. Je třeba si vždy prostudovat návod k použití ke konkrétní mikrovlnné troubě, ve které krabičkovou dietu ohříváte.

Je možné krabičky recyklovat?

Ano! Snažíme se maximálně zmírnit dopad své činnosti na životní prostředí a proto nabízíme zpětný odběr obalů. Více se dozvíte ZDE

Stravování

Kdy krabičkovou dietu připravujete? Je každý den jídlo opravdu čerstvé?

Naši krabičkovou dietu připravujeme z vysoce kvalitních surovin každý den čerstvou. Příprava probíhá vždy den před konzumací diety klientem. Ihned po přípravě krabičkové diety je expedována chladící dodávkou na Vámi zvolenou adresu či odběrné místo.

Jakou trvanlivost má vaše krabičková dieta?

Datum spotřeby našich krabiček je vždy ten den, na který jsou krabičky určeny.

Je možné nahradit určitou potravinu, na kterou jsem alergická jiným jídlem?

V případě, že jste na nějakou potravinu alergická, je možné se jí v našem jídelníčku vyhnout tímto způsobem: vždy na týden dopředu si zkontrolujete jídelníček a celý den, kde se bude problematická potravina vyskytovat, si odhlásíte. Odhlášený den si nahradíte na den před odhlášeným dnem. Budete mít tedy na den předtím objednaná dvě denní menu a tyto menu budete konzumovat dva dny za sebou. Změny je třeba provádět min. 2 pracovní dny předem.

Objednávky

Kdy obdržím první krabičky po vyplnění objednávky?

Vaši objednávku vám vyřídíme do jednoho pracovního dne od vyplnění objednávkového formuláře, který naleznete zde: https://www.dietavkrabicce.cz/objednavka, či provedete objednávku telefonicky na bezplatné lince 800 200 204. Potvrzenou objednávku od nás obdržíte emailem s podklady k platbě k úhradě převodem, či s informacemi kde můžete provést platbu v hotovosti/stravenkami. Pokud tedy provedete platbu za vámi objednaný program včas, jsme schopni Vám první krabičky doručit do tří pracovních dnů od objednání.

Jak provedu objednávku?

Objednávku u Dietavkrabicce.cz můžete provést online zde: https://www.dietavkrabicce.cz/objednavka či telefonicky na naší bezplatné lince: 800 200 204

Je možné objednávku provést telefonicky?

Ano, objednávku u Dietavkrabicce.cz je možné provést telefonicky na bezplatné lince: 800 200 204.

Jakým způsobem mám provést objednávku když nemám email?

Pokud nemáte žádnou emailovou adresu je třeba kontaktovat nás telefonicky a naše operátorky Dietavkrabicce.cz s vámi objednávku vyřídí po telefonu.

Jak postupovat, když chci začít dříve s programem Dietavkrabicce.cz než mi nabízí datum v objednávkovém formuláři?

Pokud máte zájem se svým programem krabičkové diety začít co nejdříve kontaktujte nás prosím telefonicky či vyplňte objednávkový formulář s datem, které Vám formulář Dietavkrabicce.cz nabízí a do poznámky v tomto formuláři uveďte datum od kterého byste měli zájem začít. Následně vás bude kontaktovat operátorka ze zákaznického centra DIetavkrabicce.cz a domluví s vámi veškeré podrobnosti. Podmínkou začátku programu je vždy uhradit částku za objednaný program Dietavkrabicce.cz předem.

Jak poznám jaký program si zvolit?

Pro volbu vhodného programu krabičkové diety doporučujeme vždy konzultaci s naší výživovou poradkyní Barborou Bürgerovou, která vám na základě měření a dalších skutečností doporučí vhodný program Dietavkrabicce.cz. Pokud nemáte zájem o tuto konzultaci, spočítejte si alespoň na naší BMI kalkulačce váš orientační denní energetický příjem, na základě kterého si zvolíte program vhodný pro vás. BMI kalkulačku naleznete zde: https://www.dietavkrabicce.cz/bmi-kalkulacka.

Kde mohu provést platbu v hotovosti?

Platbu v hotovosti/stravenkami za naši krabičkovou dietu lze provádět pouze na adrese: SUN ANGEL, I.P.Pavlova 1785/3 , 120 00, Praha 2. Pokladní hodiny: PO-PÁ 8:00 – 22:00, SO-NE 12:00 – 22:00.

Jaké typy jídelních kupónů mohu uplatnit pro platbu krabičkové diety?

U Dietavkrabicce.cz přijímáme jídelní kupóny Ticket Restaurant, Sodexo (PLUXEE) a Chéque Dejeuner.

Mohu provést platbu prostřednictvím služby Benefit Plus?

Ano, platba prostřednictvím služby Benefit Plus je možná. Pokud máte zájem o platbu za krabičkovou dietu tímto způsobem, uveďte prosím tuto informaci do poznámky v objednávkovém formuláři.

Jak postupovat když si nejsem jistá kdy mi objednaný program Dietavkrabicce.cz končí?

Konec Vašeho programu u Dietavkrabicce.cz si můžete ověřit ve vašem klientském účtu, telefonicky, či emailem. Přibližně 3 pracovní dny předem budete také upozorněni na konec vašeho programu prostřednictvím emailu a sms.

V případě, že chci ve zvoleném programu pokračovat, je objednávka prodloužena automaticky?

Pokud máte zájem ve vašem programu plynule pokračovat je třeba kontaktovat naše zákaznické centrum Dietavkrabicce.cz emailem či telefonicky a objednávku si prodloužit. Objednávka není prodlužována automaticky.

Doprava

Kdy mi budou doručeny objednané krabičky?

Při zvolení způsobu doručení – doprava na vámi zvolenou adresu vám budou krabičky doručeny vždy den předem ve zvoleném čase. Například krabičky na pondělí vám budou doručeny v neděli.

Jak mám postupovat pokud nebudu přítomna některý den na zvolené adrese a budu potřebovat změnit adresu dovozu i případně čas dovozu?

Pokud víte, že budete pravidelně v konkrétní den přítomna na jiné adrese než obvykle, můžete mi tuto informaci nahlásit již při vyplňování objednávkového formuláře v poznámce. Na základě této informace vám předem naplánujeme zvolený program dle Vašich potřeb. Pokud v průběhu programu budete potřebovat změnit adresu či čas doručení neváhejte nás kontaktovat na bezplatné lince 800 200 204 či emailem. Nastavení vašeho programu můžete měnit také v klidu z pohodlí domova či kanceláře přes váš účet v našem online klientském systému, do kterého se přihlásíte přes naše webové stránky.

Je možné kombinovat v určité dny osobní odběr a dovoz?

Ano, kombinace osobního odběru a dovozu naší krabičkové diety je samozřejmě možná. Tuto skutečnost můžete nahlásit již při objednávce zvoleného programu nebo nám vždy tři pracovní dny předem nahlásit změnu ve Vašem programu. Pokud nebudete mít zaplacen dovoz a následně si jej na některé dny doobjednáte, bude třeba uhradit dodatečnou fakturu za dopravné, či tento doplatek uhradit hotovostně na adrese: SUN ANGEL, I.P.Pavlova 1785/3 , 120 00, Praha 2. Pokladní hodiny: PO-PÁ 8:00 – 22:00, SO-NE 12:00 – 22:00.

Liší se cena za dovoz po Praze s cenou dovozu po Praze – východ a západ?

Dietavkrabicce.cz nerozlišuje cenu dovozu po Praze s cenou rozvozu mimo Prahu. Je stanovena paušální částka za dovoz.

Jak mám postupovat pokud nejsem v daný čas dovozu doma?

Pokud se vám stane, že nebudete moci být ve stanovený čas dovozu krabičkové diety na zvolené adrese, je třeba nás co nejdříve kontaktovat telefonicky či emailem a dle konkrétní situace budeme tento požadavek řešit.

Je možné si zvolit čas dovozu i ráno?

Pro Prahu nabízíme časové okno dovozu 8:00 – 14:00 nebo 16:30 – 22:00. Upravení časového okna dovozu je možný změnit pouze po konzultaci s naším přepravcem. Není ale zaručeno, že budeme moci vašemu požadavku plně vyhovět. Pro Středočeský kraj je rozvoz možný pouze v časovém rozmezí 16:30 – 22:00.

Když zadám v objednávkovém formuláři adresu dovozu mimo Prahu nabízí se mi pouze jedna možnost času doručení. Je možné nabízený čas změnit?

Pro Středočeský kraj je rozvoz možný pouze v časovém rozmezí 16:30 – 22:00.

Bezplatná zákaznická linka

800 200 204

Napište nám

info@dietavkrabicce.cz

Otázky a odpovědi

Časté dotazy