Smoothies

Smoothies jsou na přípravu velmi rychlá a nenáročná. Poslouží také jako skvělá svačina na cesty. A že vám dochází inspirace na různé kombinace? Tak vyzkoušejte ty, které vám dnes doporučujeme!
Vydáno 22.11.2017, přečteno: 208x
Autor: DIETAVKRABICCE.CZ
 
Postup je u všech receptů stejný. Stačí ingredience dát do mixeru a pořádně celý obsah rozmixovat. Garantujeme vám, že celá příprava nezabere víc jak 5 minut.
 
Zelená energie
 
  • Hrst špenátu
  • 1 větší banán
  • 1 lžička arašídového másla
  • 1 lžička medu
  • Sklenice vody nebo rostlinného mléka
 
Všechny tyto suroviny už dnes seženete celoročně. Díky banánu bude smoothie krásně krémové a syté. Tyto suroviny vám také dodají dostatečnou dávku železa, které je pro tělo nesmírně důležité. Porci medu zde necháme na vaší chuti. Pokud budete mít sladší banán, určitě se bez něj obejdete. To samé platí i pro druh mléka. Pokud preferujete výraznější chuť špenátu, určitě doporučujeme přidat spíše vodu.
 
Hřejivé jablko
 
  • 1 větší jablko
  • půlka hrušky
  • půl lžičky skořice
  • špetka kurkumy
  • sklenice vody nebo rostlinného mléka
 
Prim v tomto receptu hraje kombinace koření, která vás spolehlivě zahřeje. Skořice je v mnoha kulturách považována na všelék. Pomáhá při trávících onemocněních, boji proti celulitidě a je taky skvělým doplňkem při hubnutí. Jelikož se jedná o kombinaci výrazných chutí, míry v receptu berte spíše orientačně. Pokud se vám na první pokus bude zdát chuť moc výrazná, přidejte více tekutiny nebo dochuťte medem. 
 
 
 

Osobní odběr: Praha, Praha – východ, Praha – západ

Kontaktní formulář

Chcete-li si domluvit konzultaci s naší výživovou poradkyní, která Vám doporučí pro Vás vhodný stravovací program, neváhejte nás kontaktovat.

Napište nám

Denní menu již od 249,-Kč*

V ceně je zahrnuto 5 chutných jídel na celý den

  • Snídaně
  • Svačina
  • Oběd
  • Odpolední svačina
  • Večeře

Staňte se klientem

Chcete zhubnout nebo jen jíst zdravě s naší krabičkovou dietou? A to vše bez stresu ještě si pochutnat?

Více info