Průvodce objednávkou – krok po kroku
V záložce „objednávka“ na našich webových stránkách vyplníte informace potřebné pro zpracování objednávky. Jedná se o typ a délku programu, způsob doručení a úhrady a nakonec Vaše kontaktní údaje.
Výběr programu
Po odeslání objednávkového formuláře Vám na zadaný email zašleme potvrzení objednávky s dalšími potřebnými informacemi ohledně platby a možnosti vyzvednutí či dovozu.
Po jednorázové úhradě už přichází ta nejlepší část – krabičky si můžete vyzvednout, případně za Vámi přijedou až domů či do práce a můžete se začít pohodlně a zdravě stravovat.
Ve vašem klientském účtu můžete spravovat váš objednaný program. Můžete zde provádět např. tyto změny: změna odběrného místa, změna času doručení, zrušení zvoleného dne + nahrazení zrušeného dne na jiný den, atd.
Na závěr ještě připojujeme informace ohledně přerušení krabiček a informace týkající se vyřazování surovin.
Pokud byste i tak měli nějaké dotazy, neváhejte se na nás obrátit!
Výběr programu
- pro volbu vhodného programu krabičkové diety doporučujeme vždy konzultaci s naší výživovou poradkyní, která Vám na základě měření a dalších skutečností doporučí vhodný program
- pokud nemáte zájem o tuto konzultaci, může Vám při volbě programu pomoci naše BMI kalkulačka
- nabízíme 4 programy: Hubnu žena a Hubnu muž (programy jsou vhodné pokud chcete dosáhnout úbytku váhy) a programy Žiju zdravě žena a Žiju zdravě muž (tzv. udržovací programy - chcete si váhu udržet nebo se prostě jen stravovat zdravě a bez starostí)
- názvy jsou pouze orientační – žena si může objednat program Hubnu muž a naopak
- jídelníčky všech programů jsou úplně stejné - tyto programy se liší pouze velikostí porcí
- bankovním převodem – vždy Vám emailem zašleme platební údaje
- dobírkou – kurýrovi při prvním převzetí – hotově/ stravenkami (možné jen u dovozu)
- hotově – pouze na pobočce SUN ANGEL, I.P.Pavlova 1785/3 , 120 00, Praha 2
- stravenkami (Ticket Restaurant, Sodexo a Chéque Dejeuner) - pouze na pobočce SUN ANGEL, I.P.Pavlova 1785/3 , 120 00, Praha 2
- Benefit plus – stačí uvést v poznámce, zašleme Vám platební údaje, a vy můžete platbu provést
Doprava/ osobní odběr
-
dovoz - na Vámi zvolenou adresu Vám budou krabičky doručeny vždy den předem ve zvoleném čase (například pondělní krabičky budou doručeny v neděli)
-
osobní odběr – krabičky můžete vyzvedávat dle rozpisu daného odběrného místa každý den (naleznete na webu v sekci Osobní odběr a informaci zasíláme vždy v informačním emailu) – zpravidla den předem odpoledne nebo ráno v den konzumace
Po odeslání objednávkového formuláře Vám na zadaný email zašleme potvrzení objednávky s dalšími potřebnými informacemi ohledně platby a možnosti vyzvednutí či dovozu.
Po jednorázové úhradě už přichází ta nejlepší část – krabičky si můžete vyzvednout, případně za Vámi přijedou až domů či do práce a můžete se začít pohodlně a zdravě stravovat.
Ve vašem klientském účtu můžete spravovat váš objednaný program. Můžete zde provádět např. tyto změny: změna odběrného místa, změna času doručení, zrušení zvoleného dne + nahrazení zrušeného dne na jiný den, atd.
Na závěr ještě připojujeme informace ohledně přerušení krabiček a informace týkající se vyřazování surovin.
Přerušení krabiček
- Váš program můžete kdykoli a na jakékoli období přerušit
- pokud se rozhodnete některý den zrušit, stačí tuto skutečnost nahlásit telefonicky, emailem či změnu provést ve vašem klientském účtu
- změny je třeba provádět min. 2 pracovní dny předem
Nahrazování potravin/ alergie
- bohužel máme pevně stanoveno jedno menu, do kterého není možné zasahovat a vyloučit některé potraviny
- ale pokud v něm objevíte něco, co nejíte nebo máte alergii, je možné si daný den odhlásit a vzít si jiný den dvakrát nebo ten den vůbec nekonzumovat
- není možné odhlašovat jednotlivá jídla, vždy se musí odhlásit celý den
- vždy se můžete dopředu podívat na jídelníček na webu a případné změny provést
Pokud byste i tak měli nějaké dotazy, neváhejte se na nás obrátit!